فرمت تمامی فیلمهای کالکشن به صورت MKV و یا AVI است. فیلمها با همین فرمتها به صورت دیتا بر روی دیویدی رایت میشوند.
برای تهیه این مجموعه جذاب و دیدنی با شماره 0938927427 ( سعید سیدی) تماس بگیرید تااین مجموعه بعد از واریز وجه برای شما ارسال شود قیمت این پک 150000 تومان می باشد
بازیگران:عزت الله انتظامی.علی نصیریان.فروزان.سعید کنگرانی
5- سفر به سرزمین آرتور رمبو به زبان فرانسوی با زیر نویس فارسی
بازیگران:نیکولاس جولی.متیو جولی.نیکول سران
6- آقای هالو
بازیگران:علی نصیریان - انتظامی
7- پست چی
جایزه کلیسای پروتستانها و پلاک طلای هیئت داوران در جشنواره برلین- بهترین فیلم سینمایی در جشنواره روتردام-برگزیده منتقدین در جشنواره کن-تقدیر در جشنواره ونیز 1972 و تحسین شده در جشنواره های ونیز- لندن -آدلایده- سیدنی- شیکاگو و تهران.
8- درخت گلابی
بازیگران:همایون ارشادی، گلشیفته فراهانی
شاهکار مهرجویی (البته برخی فیلم هامون و برخی هر دو فیلم یعنی هامون و درخت گلابی را شاهکارهای مهرجویی می دانند) فیلم درخت گلابی تنهایی یک روشنفکررا به تصویر می کشد وباکمک تصاویر بدیع وخیره کننده تااعماق ناخودآگاه او (محمودشایان) نفوذ میکند.
9- هامون
بازیگران:خسرو شکیبایی .بیتا فرهی
10- گاو
بازیگران:عزت الله انتظامی.علی نصیریان.جمشید مشایخی
11- الماس 33
بازیگران:رضا فاضلی.نانسی کوواک
12- سنتوری
بازیگران:بهرام رادان.گلشیفته فراهانی دارای زیر نویس انگلیسی
فروش مجموعه کامل فیلم های عباس کیارستمی Abbas Kiarostami
1- 10 ده Ten
بازیگر:مانیا اکبری
2- پشت صحنه فیلم 10
3- A.B.C آفریقا A.B.C. Africa
4- باد ما را خواهد برد THE WIND WILL CARRY US
پر از قاب های فوق العاده . با ایده ی ساده ای که چون دیگر کارهایش توصیف زندگی در آن بر هر چیز دیگری غلبه می کند. یک گروه فیلمسازی مستند برای تهیه گزارشی از مراسم ویژه سوگواری به روستایی در کردستان می روند. پیرزنی در حال مرگ است. گروه انتظار مرگ او را می کشند تا بتوانند از مراسم ویژه خبر تهیه کنند. اما اتفاقی پیش بینی نشده به وقوع می پیوندد...
5- بلیط ها 2 دی و ی دی Tickets
کار مشترک با کن لوچ و ارمانو المی
محصول مشترک ایتالیا، انگلیس، ایران
6- پنج
7- ده در ده
8- خانه دوست کجاست ؟
Where Is The Friend's Home? (Khane-Ye Doust Kodjast?)
جایزه سینمای هنر و تجربه از جشنواره ی آرآر سی(کن)- جایزه موسسه بار کله از جشنواره لوکارنو-جایزه مجمع سینمایی سوییس-دومین جایزه نقدی سینما تک بروکسل (زیرنویس حک شده چینی دارد) .داستان: دانش آموزی که معمولا مشق شب خود را روی ورق پاره می نویسد توسط معلم تهدید به اخراج از کلاس می شود. پس از تعطیلی کلاس. شاگرد دیگری که در روستای مجاور ساکن است، متوجه می شود دفتر مشق همکلاسی خود را اشتباهی همراه آورده است.
9- زندگی و دیگر هیچ
Life, And Nothing More… (Zendegi Va Digar Hich)
داستان: سه روز پس از زلزله ویرانگر خردادماه 1369 در استان گیلان پدر و پسری برای اطلاع از سلامت احمد و بابک احمدپور - بازیگران خردسال فیلم خانه دوست کجاست؟ - ساخته عباس کیارستمی که ساکن روستاهای رودبار هستند به منطقه زلزله زده می روند. راه بندان جاده اصلی آن دو را ناگزیر می سازد از راه های فرعی به روستاهای ویران شده بروند و از هر رهگذری سراغ احمدپورها را بگیرند....
10- زیر درختان زیتون
Under the Olive Trees ( Zire darakhatan zeyton )
بازیگران:محمد علی کشاورز، فرهاد خردمند
(نسخه منتشر شده در خارج از کشور) ـ (صدا و زبان اصلی فیلم، فارسی است) ـ داستان: کارگرجوانی که در روستایی در اطراف رودبار زندگی می کند به دختری علاقه داشته و از او خواستگاری کرده است. خانواده دختر به این دلیل که کارگر جوان خانه و کاشانه ای از خود ندارد و خود دختر به این علت که جوان سواد ندارد با این ازدواج مخالفت کرده اند. کارگر جوان، که سال ها به کار ساختن برای روستائیان مشغول بوده دل شکسته کارش را رها کرده است. با وقوع زلزله رودبار کلیه خانه ها ویران می شود و والدین دختر در این حادثه زیر آوار می مانند. این بار استدلال جوان برای دختر این است که با وقوع زلزله بسیاری از مردم چون او خانه و کاشانه ای ندارند. اما دختر کماکان از ازدواج با او طفره می رود، تا این که یک گروه فیلمبرداری به روستا می آید تا از وقوع زلزله فیلم بگیرد. دختر و پسر جوان به عنوان بازیگران غیر حرفه ای فیلم انتخاب می شوند، و کارگردان که شاهد کوشش های جوان کارگر برای جلب رضایت دختر است به تصویر کردن ماجرای آن دو علاقمند می شوند...
11- شیرین Shirin
همه بازیگران زن ایران و ژولیت بینوش
فیلمی متفاوت از دیگر آثار کیارستمی، باحضور اکثریت بازیگران زن سینمای ایران و ژولیت بینوش. در یک سالن سینما همه بازیگران زن سینمای ایران (تعداد معدودی از مردان) مشغول دیدن فیلمی هستند از صدای فیلم چنین بر می آید داستان خسرو شیرین نظامی است. چون تا پایان فیلم پرده سینما را نمی بینیم بلکه نظاره گر عکس العمل های بازیگران زن سینمای ایران هنگامی که داستان در اوج شادی، اندوه، لحضات عاطفی و جنگ و خشونت و ... قرار می گیرد هستیم.
12- طعم گیلاس برتده نخل طلای فستیوال کن
Taste Of Cherry (Ta'm E Guilass)
بازیگر:همایون ارشادی
فیلم موضوعی را دستمایه خود قرار داده که موضوعی فراگیر و جهانی است و در همه جای دنیا، مردم و در طول تاریخ، انسان ها با آن دست به گریبان بودند.خودکشی مسئله ای است که بسیاری از فلاسفه هم روی آن بحث کرده اند. شاید تکراری باشد اگر بگوییم آنهایی که بدبین بودند در همان گام نخستین به این نتیجه می رسیدند حالا که باید مُرد، چه بهتر که این مردن را به تأخیر نیندازیم.از نظر مذهب و دین که موضوع کاملاً روشن و واضح است. همانطور که ادیان الهی به یک خدا اعتقاد دارند، همه در گناه و زشت بودن خودکشی اتفاق نظر دارند؛ به عبارتی،چون خدا یکی است پس دستور هم یکی است. شخصیت اصلی فیلم، آقای بدیعی قصد خودکشی دارد. او در بالای تپه ای ، زیر درختی کوچک چاله ای کنده است و به دنبال شخصی می گردد تا بعد از خودکشی او ، روی جسدش خاک بریزد تا جسدش بو نگیرد و توسط کلاغ ها پاره پاره نشود. در این سفر و جستجو او با یک سرباز جوان، یک روحانی میانسال و یک پیرمرد خوش صحبت مذاکره می کند. تا اینکه.... ـ چند جمله از دیالوگ های فیلم: « این چاله رو میبینی اینجا؟ این چاله... فقط توجه کن. صبح زود ساعت شیش میای، دو بار منو صدا میکنی. میگی آقای بدیعی، آقای بدیعی. اگه جوابتو دادم که هیچی، دست منو میگیری میام بیرون. دویست هزار تومن پول تو داشبورد این ماشینه، برمیداری و میری. اما اگه جوابتو ندادم، این بیست تا بیل خاک که اینجاس، میریزی روی من، پولتم اینجاس. برمیداری و میری. »
13- کلوزآپ Nema-Ye Nazdik (Close Up)
14- گزارش
بازیگر:شهره آغداشلو
15- مسافر Mossafer
16- مشق شب Mashgh-e Shab
17- جاده ها Roads of Kiarostami
جاده ها (راه ها) مجموعه ای از عکس ها و فیلم هایی است که کیارستمی طی 25 سال گرفته و با گویندگی خود کیارستمی می باشد
18- قضیه شکل اول... شکل دوم
First Case, Second Case (Ghazieh-e Shekl-e Aval, Ghazieh-e Shekl-e Dou Wom)
19- همشهری
20- مستندی در باره عباس کیارستمی
21- لومیر و کمپانی Lumiere & Company
تعدادی از کارگردانهای بزرگ سینما به مناسبت صد سالگی سینما ببه یاد برادران لومیر به لوکیشنهای فیلم های لومیر می روند و هر یک یکی از فیلم های کوتاه آنها را دوباره می سازند اما با تجهیزات مدرن و دیدگاه امروزی.کاری مشترک با تئوآنجلو پولس-ویم وندرس -گوستاگاوراس…
22- هر کس سینمای خودش 2 دی وی دی
فیلم در 35 اپیزود ساخته شده.اپیزود مربوط به کیارستمی چند پلان از فیلم شیرین است.در این فیلم کارگردانهایی مثل تئو آنجلو پولوس.جین کمپون.برادران داردنه.دیوید کراننبرگ.ایناریتو گونزالس.آکی کوریسماکی.تاکاشی کیتانو.آندره کانچالوفسکی.کن لوچ.رومن پولانسکی.گاس ون سنت.ویم وندرس.حضور دارد.این بار کارگردانها دوربین را به سمت مخاطبان سینما برگردانده اند و بینندگان سینما را به تصویر می کشند.
23- فیلم های کوتاه عباس کیارستمی 3 دی وی دی
نامه ها1و2-معلم .چند سیماوخاطره-همسرایان-دو راه حل برای یک مسئله-نان وکوچه-زنگ تفریح-رنگها-تجربه
پرفروش ترین انیمیشن سال در امریکا و ایتالیا ، یک کارتون بسیار کمیاب و خنده دار ، ۴ فصل کامل با زیر نویس فارسی. خانواده ی سیمپسون ه
پرفروش ترین انیمیشن سال در امریکا و ایتالیا ، یک کارتون بسیار کمیاب و خنده دار ، ۴ فصل کامل با زیر نویس فارسی. خانواده ی سیمپسون ها خانواده ی کارتونی بسیاری از بچه های جهان و حتی بزرگترهاست که قسمت های مختلفی از این مجموعه به عنوان سریال حدود چند سال هست که کار خودش رو آغاز کرده که در همین اواخر هم آقای David Silverman به این نتیجه رسید که مجموعه ای سینمایی از این فیلم درست کنه که بر حسب شهرت نام این کارتون دوست داشتنی دو هفته در صدر جدول پرفروش ترین فیلم های جهان قرار داشت
۳۰ دقیقه ای تقدیم به علاقمندان جاذبه های گردشگری و طبیعی ایران میشود
دوبله فارسی
«گردش» مجموعه برنامهای است درباره میراث فرهنگی و جاذبههای گردشگری کشور که از شبکه ۴ سیما پخش میشود. تهیهکننده برنامه، محمدعلی اینانلو و نویسنده و کارگردان آن امیر نیککار است. تصویربرداری برنامه را هم امیر نیککار انجام داده به استثنای بخشهای طبیعت و حیات وحش که توسط آرش اینانلو فیلمبرداری شده است. «گردش»، نوروز گذشته هم با ما بود. اینانلو در مصاحبهای که با مریم ضیغمی درخصوص مجموعه برنامه نوروز سال گذشته انجام داده، دغدغهاش را برای ساخت این برنامه اینطور بیان کرده است: «هر سال در ایام تعطیل حتی ۲ روز تعطیلی مردم ما به مناطقی مانند استانبول و دبی برای گردش میروند و این مناطق پر از ایرانی است! نوروز امسال در استانبول قدم میزدم، هر دو قدم، ۵ ایرانی با من سلام و احوالپرسی میکردند. در نتیجه چنین اطلاعرسانیهایی الزامی است و باید انجام شود تا مردم بدانند در کشور خودشان چه مکانهای دیدنیای وجود دارد. ما چگونه میتوانیم جاذبههای گردشگری کشور را به مردم معرفی کنیم و آنها را ترغیب به بازدید از بناهای داخلی نماییم. اصلا دلیل اینکه مردم بیشتر به آثار خارجی توجه نشان میدهند، چیست؟ آیا مشکل فقط در فقدان اطلاعرسانی مناسب است یا اینکه نوع اطلاعرسانی و کیفیت آن هم اهمیت دارد؟ تصاویری که ما از بناهای خودمان پخش میکنیم، به لحاظ کیفیت بصری آیا قادر است با تصاویر پخش شده از بناهای تاریخی کشورهای دیگر رقابت کند؟ کارگردانی و تدوین برنامههای تولیدی ما در چه سطحی هستند و مستندهای آنها در چه سطحی؟
باید گفت با وجود کادر حرفهای برنامه، متاسفانه مجموعه برنامه «گردش» دستکم در سری جدید و به طور خاص در برخی بخشهای مربوط به بناهای تاریخی ضعیف عمل میکند و قادر نیست موفقیت برنامههای دیگر اینانلو را تکرار کند. شاید در مرحله نخست به نظر برسد این ضعف مستقیما مربوط میشود به جای خالی اینانلو در روایتگری سری جدید برنامه اما مشکل مجموعه مستند «گردش» به این مساله محدود نمیشود. از آن مهمتر کیفیت بصری پایین برنامه است و اینکه نمیتواند نمایانگر جاذبه گردشگری باشد.
بحث را مصداقیتر پیش ببریم. به عنوان نمونه در قسمتی از برنامه که موضوع آن بنای تاریخی تخت جمشید و معرفی آن بود، جدا از اینکه کارشناس مرمت برنامه که وظیفه روایتگری و معرفی را بر عهده داشت فاقد ویژگیهای لازم برای اجرای یک برنامه تلویزیونی بود و از قدرت بیان و توانایی تبیین مناسبی در این خصوص برخوردار نبود، تصاویر گرفته شده از بنا هم نقصهای فراوان داشتند و حتی در مواردی تاثیر معکوس میگذاشتند. اگر هدف برنامه هشدار در مورد تخریب بناهای تاریخی و ضعف مدیریت درخصوص نگهداری از آنها بود، میشد گفت این تصاویر تا حدودی مناسب هستند و در راستای مقصود اصلی قرار دارند.
در این برنامه کادرهایی بسته شده که در آن سطل زباله هم دیده میشود، بازدیدکنندگانی که از دور توی دوربین نگاه میکنند هم دیده میشوند، بیشتر از زیباییهای بنا، خرابیها و زشتیهای آن توی چشم است، حتی کمترین نشانی از عظمت و بزرگی بنا وجود ندارد. حتی در انتخاب نوع لنز و تنظیمات مربوط به رنگ و نور هم کوتاهی شده است. تصاویر تخت هستند و عدم استفاده از لنز واید، باعث کم شدن عمق میدان و نزدیک شدن تصاویر پیشزمینه و پسزمینه و در نتیجه عدم تمایز میان سنگهای بنا و تخته سنگهای کوههای پشت بنا شده است. عظمت و گستردگی بنا هم به دلیل عدم استفاده از لنز واید مخدوش شده و آسیب دیده است. به لحاظ رنگ و نور هم تصویربرداری مجموعه خطاهای واضح دارد؛ نه از نور طبیعی خورشید استفاده مناسبی شده، نه از نورپردازی مصنوعی و نه حتی از تنظیمات داخلی دوربین مثل وایت بالانس و… نتیجه این شده که آسمان سفید است و سنگها خاکستری. روشن است که این تصاویر تخت و خاکستری که حتی سایه روشن هم ندارند تا به تصویر حجم دهد تا چه اندازه مخاطب را نسبت به موضوع برنامه یعنی تخت جمشید زده میکنند و در او تاثیر عکس میگذارند.
ممکن است بگویند «گردش» عامدانه قصد دارد برنامهای خودمانی باشد نه مستندی خوشساخت و چشمنواز. میخواهد همان چیزی را نشان مخاطب دهد که هنگام بازدید از گردشگاهها به چشم خود میبیند نه اینکه در زیباییها اغراق کند و زشتیها را حذف کند. برای اینکه ببینیم این سخن تا چه اندازه پذیرفتنی و قابل دفاع است، باید برگردیم به مباحث مبنایی مربوط به برنامهسازی و فیلمسازی یا همان کار با تصویر متحرک. با این سوال شروع میکنیم که آیا به نظر شما آنچه ما در تصاویر این برنامه میبینیم بیشتر به واقعیت عینی بنا نزدیک است یا آنچه در تصاویر شیک و خوش رنگ و لعاب مستندهای عظیم شبکههای تلویزیونی بزرگ دنیا از تخت جمشید میبینیم؟ ظاهرش این است که اولی واقعیتر است و دومی ساختگیتر و آمیخته با اغراق و تصنع، اما واقعیت چیز دیگری است، ما اگر تخت جمشید را با همین خرابیها و زشتیها و خاکستریهای فراوانش از نزدیک ببینیم باز هم از آن زده نخواهیم شد چون عظمتی دارد که این جزئیات را از ذهن ما پاک خواهد کرد. تصاویر برنامه گردش، زشتیهای بنا را گزینش میکنند و زیباییهایش را نشانمان نمیدهند حال آنکه این زشتیها در مقایسه با کلیت بنا و تاثیر زیباشناختی عمیقی که بر ما میگذارد بسیار اندک هستند. در طرف مقابل، تصاویر زیبا و چشمنواز مستندهای دیگر قرار دارند. آنها چه میکنند؟ هیچ فریبی در کار نیست. این تصاویر، زشتیها را نادیده نمیگیرند، بلکه زیبایی نهفته در آنها را به ما نشان میدهند. همان زیبایی عمیقی که در مواجهه مستقیم جور دیگری درکش میکنیم و فیلمساز ناچار است بنا به اقتضای کارش، این احساس ناشناخته را به عناصر بصری ترجمه کند و در شکل و شمایلی تقلیل یافته در قالب تصویر به ما نشان بدهد. پس اگر کادرش را جوری میبندد که عناصر زاید و نازیبا در آن دیده نشود و از رنگ و نور و زاویه کانونی دوربین هم بهترین استفاده را میکند، بنایش بر دروغ و فریب نیست و چارهای جز این ندارد.
«گردش» بیش از آنکه برنامهای تصویری باشد، برنامهای رادیویی است. یعنی تکیهاش بر اطلاعدهی کلامی است. بنا به آنچه درباره تصاویر برنامه گفته شد حتی میشود ادعا کرد نسخه رادیویی این برنامه تاثیر بهتری از نسخه تلویزیونیاش خواهد داشت. اما در این اطلاعات کلامی هم نقص وجود دارد. به طور مثال در همین قسمت (تخت جمشید)، مجری برنامه یک کارشناس مرمت است و طبعا تمرکزش بیشتر بر مباحث مرمتی بناست نه آگاهیهای تاریخی و باستانشناسانه مربوط به اثر. این در حالی است که هدف برنامه معرفی بناست نه معرفی نحوه حفاظت، بازسازی و مرمت آن. استفاده نامنسجم از موسیقی متن و تدوین سردستی و غیرکلاسیک هم از دیگر اشکالات برنامه «گردش» است که در اینجا مجال پرداختن به آنها نیست